..:: Wyjazdy i Imprezy ::..
  MoH 2013
 
 

Masters of Hardcore
 
Conquest of Fury

13.04.2013
22:00 - 7:00

 
BrabanthallenDen BoschHolandia

organizator: Art of Dance
www.mastersofhardcore.com
Hardcore Radio
facebook
partyflock

muzyka : early hardcore, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror:

od 16go roku życia


plakat


 




Wyjazdu busem z Poznania cena 530 zł
13.04 godz. 7:00 z okolic pod mostem (dworzec główny), powrót koło 18-19 w niedzielę
mapka z miejscem wyjazdu
TU



Rezerwacja miejsca w busie po wpłacie 50* zł zaliczki w dowolnym terminie
(ale nie poźniej niż płatność pierwszej raty)

* kwota całości wyjazdu uwzględnia opłatę rezerwacyjną,
czyli jeśli ktoś opłaci wcześniej rezerwację,
całość kwoty do zapłaty jest pomniejszona o 50 zł


Przy niedotrzymaniu terminów wpłat (bez podania przyczyny)
następuje skreślenie z listy !
(więcej info na ten temat w zakładce "wyjazdy")


Nr konta dostępny po kontakcie poprzez formularz kontaktowy.
W tytule
przelewu podać :
nazwę imprezy,
nr miejsca w busie, imię i nazwisko, ksywkę, nr raty
(ksywka będzie widoczna na liście poniżej)


Proszę o zapoznanie się z całym INFO o wyjeździe i WARUNKAMI ! (koniecznie)
-> TU  <-

 
plan busa

Lista:


1 wolne
2
wolne
3 Satan
4
Kami
5 Czarna
6
Memek
7 Kris
8 Maciej

Mapka z miejscem gdzie prawdopodobnie bus bedzie stal  przed impreza kiedy bedziecie chodzic po miescie ( to jest  kilkadziesiat metrow od znanego wam pewnie "Grass Company") i blisko centrum oraz stacji kolejowej wiec latwo trafic

GOOGLE MAPS
 
 




Ostatnie komentarze do tej strony:
Komentarz pochodzi od memol( ), 11.04.2013, o 17:57 (UTC):
to najważniejsze

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 11.04.2013, o 16:18 (UTC):
no niestety.. ale spoko - bus pojedzie i tak - bilety juz kupione

Komentarz pochodzi od memol( ), 11.04.2013, o 04:35 (UTC):
co jest kur.a znowu ktos odpadl ?

Komentarz pochodzi od satan( ), 10.04.2013, o 20:26 (UTC):
Dobrze ze wypali

Komentarz pochodzi od dzudzu ( ), 07.04.2013, o 10:02 (UTC):
SPOKOJNIE napisze napewno ...%%%% bedzie

Komentarz pochodzi od satan( ), 06.04.2013, o 11:38 (UTC):
esan odezwij sie 799042785

Komentarz pochodzi od memol( ), 06.04.2013, o 09:03 (UTC):
dzudzu dzwon w sobote spikniemy sie na miejscu %

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 05.04.2013, o 19:39 (UTC):
hahah pijaki xD ciekawe czy tym razem uda mie sie wczesniej was dorwac xP

Komentarz pochodzi od dzudzu ( ), 05.04.2013, o 15:24 (UTC):
Memek a jednak jedziesz na Moha... pozdro widzimy sie na miejscu i dajemy w baniaka Cytrynka bedzie

Komentarz pochodzi od memol( ), 04.04.2013, o 17:46 (UTC):
satan no to lecimy

Komentarz pochodzi od satan( ), 04.04.2013, o 14:32 (UTC):
no w koncu i katowice ratuja dupe

Komentarz pochodzi od memol( ), 02.04.2013, o 19:55 (UTC):
doooobra jade !!

Komentarz pochodzi od satan( ), 25.03.2013, o 14:40 (UTC):
niech ktos ruszy dupe z poznania do katowic i sie pojedzie ino oczywiscie sie pewnie niechce dojechac \

Komentarz pochodzi od memol( ), 14.03.2013, o 18:31 (UTC):
wbijać na HARDSHOCK tam trzeba busa zapełnić

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 14.03.2013, o 16:56 (UTC):
ktos zasugerowal zeby jechal tylko bus z Katowic - i tak bedzie o ile faktycznie zglosza sie te dodatkowe osoby, o ktorych mowil..
Poznan odpada na 100%
Moge jedynie dodatkowo pomoc w zalatwieniu biletow wstepu jesli komus zalezy

Komentarz pochodzi od satan( ), 13.03.2013, o 21:57 (UTC):
Ania a nieda sie połączyć busa na większy i razem pojedziemy

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 11.03.2013, o 20:50 (UTC):
na razie to nie wyglada na to ze jakis bus pojedzie.. poznan wlasnie odpadl bo kolejny zrezygnowal.. a Kato tez podobnie wiec cienko

Komentarz pochodzi od esan( ), 10.03.2013, o 18:10 (UTC):
do zobaczenie na miejscu

Komentarz pochodzi od Blady( ), 06.03.2013, o 16:14 (UTC):
Sprzedam miejsce z Poznania ! gg: 22442405

Komentarz pochodzi od Foxy( ), 12.02.2013, o 12:19 (UTC):
sprzedam miejscowke, wyjazd z Katowic, gg 7173431

Komentarz pochodzi od Luiza( luizarosnerwp.pl ), 24.01.2013, o 08:53 (UTC):
Kurcze ... spóźniłyśmy się z koleżanką ... jakby ktoś jechał z PL to niech się skontaktuje 789321328 POZDRAWIAM !

Komentarz pochodzi od KOJI( commandos2wp.pl ), 15.01.2013, o 14:34 (UTC):
Jakby coś to kontaktujcie się na 795991981 lub na skype: Blutoniumboy23

Komentarz pochodzi od KOJI( ), 14.01.2013, o 11:09 (UTC):
Za długo się zbierałem, jakby ktoś chciał sprzedać bilet z Wrocławia to chętnie kupie

Komentarz pochodzi od KOJI( commandos2wp.pl ), 24.12.2012, o 02:53 (UTC):
Chyba się skusze po raz 1 na MOHa

Komentarz pochodzi od TrAcid( ), 21.12.2012, o 13:32 (UTC):
Bluzy benda na bank po nowym roku rzuce info

Komentarz pochodzi od Pidziu( pidziu91gmail.com ), 19.12.2012, o 16:25 (UTC):
Rezerwacja wplacona! chce bluze!!

Komentarz pochodzi od Tracid( ), 08.11.2012, o 18:36 (UTC):
Wiem wiem nie ladnie to moje ulubione

Komentarz pochodzi od Sumi( ), 08.11.2012, o 16:58 (UTC):
Ok :p

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 08.11.2012, o 16:36 (UTC):
zgloszenia przez formularz kontaktowy , a nie "ja tez" albo "dla mnie tez" :>

Komentarz pochodzi od Foxy( ), 07.11.2012, o 20:53 (UTC):
pytasz a wiesz chyba ukradłam 'twoje' miejsce

Komentarz pochodzi od Sumi( yze9o2.pl ), 07.11.2012, o 18:16 (UTC):
Dla mnie też jedno miejsce na 100% i chce bluzę na wyjazd xD

Komentarz pochodzi od TrAcid( Tracid11op.pl ), 07.11.2012, o 15:47 (UTC):
Chcecie Bluzy na wyjazd

Komentarz pochodzi od Magda23mce( ), 06.11.2012, o 09:38 (UTC):
Jedno miejsce proszę Anno mi zarezerwować .



Dodaj komentarz do tej strony:
Twoje imię:
Twój adres email:
Twoja wiadomość:

 
  Jesteś już 234021 odwiedzający ;)  
 
=> Chcesz darmową stronę ? Kliknij tutaj! <=