..:: Wyjazdy i Imprezy ::..
  GoHard or GoHome & Enigmato w Tubie
 

=>
FOTKI <= od Gifusa i Simona

FIlmik 1  Enigmato  
FIlmik 2 Enigmato
FIlmik 3 Tekkno (start)
    
..:: GoHard or GoHome 6
i gość specjalny Enigmato ::..  8.05.2009
klub Tuba, Poznań

plakat



8 maja w poznańskim klubie Tuba odbędzie się szósta edycja imprezy "GoHard or GoHome"

Muzycznie oczywiście: Hardstyle,
Hardcore (głównie mainstream ale również trochę industrial i darkcore)
i jako bonus na końcu trochę Schranzu.

Gościem specjlanym będzie ENIGMATO - jeden z najlepszych polskich DJów
sceny HardStyle i jedna z gwiazd TOXICATOR Open Air w Chorzowie
www.enigmato.pl
www.myspace.com/tornadozzer

Line Up
:

21:00-22:00  Tekkno [HS]
22:00-23:00  Digital Abuse [HS]
23:00-1:00  Enigmato [HS]
1:00-2:45  Kuuba aka Fate [HC]
2:45-koniec (ok 4:30) Spiryt [HC]

 

Klub Tuba, ul. Małe Garbary 6, Poznań
Start godz. 21:00
Wjazd: 10 PLN
Wstęp dla osób pełnoletnich




Ostatnie komentarze do tej strony:
Komentarz pochodzi od Krzychu( letkoo2.pl ), 11.05.2009, o 14:48 (UTC):
Dla mnie było super, Hardcoru nigdy za wiele , racja na koncu ludzie sie wykruszyli, moze zrobic odwrotnie najpierw HC a pozniej HS, moze by wtedy zostali:), z tego co "pamietam":) to przed 4 jeszcze z 10 osob bylo na parkiecie,

Komentarz pochodzi od Angie( ), 10.05.2009, o 16:50 (UTC):
Kamilesq a pokaż mi tych którym się ten speed i schranz podobał, naprawdę prawie nikomu, kilka osób tylko się bawiło. Jak dla mnie to faktycznie końcówka była za mocna, chociaż z imprezy na imprezę coraz bardziej lubię hardcore. I nie narzekam tylko bo pierwsze 4 edycję bardzo mi sie podobały. Nie mówiąc już o tej 4 w lesznie, gdzie była naprawdę rewelacja, dwie sale każdy miał to co chciał, no i do tego to nagłośnienie oświetlenie i tyle miejsca. Ale mam nadzieje że jeszcze tam zawitamy.

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 10.05.2009, o 16:01 (UTC):
No wlasnie to jeden z powodow chyba czemu bylo tak malo ludzi no i tez to, ze wiekszosc co miala przyjsc byla w pracy bo to piatek (czy tam przez prace ogolnie)
Angie "koniec" to pojecie wzgledne hehe - dla mnie na koncu bylo najlepiej
Fakt tylko ze szkoda ze ten schranz tak wczesnie wystartowal bo autentycznie ludzie zwiali

Komentarz pochodzi od Kamilesq( ), 10.05.2009, o 09:56 (UTC):
Hej Angie widze ze tylko narzekasz..to ze dla Ciebie speed juz jest za ostry to nie znaczy ze innym sie to nie podoba. Na 5 edycji bylo sporo speedow schranzu i jakos nie widzialem zeby ludzie byli zniecheceni. Frekwencja teraz byla mniejsza pewnie dlatego ze niektorzy do matury przykuwaja. Bylo zajebiscie i z edeycji na edycje jest coraz lepiej! ;]

Komentarz pochodzi od Spiryt( ), 10.05.2009, o 08:25 (UTC):
Nie no fajnie fajnie speedu poleciały az 2 kawałki pod koniec a co do muzy to pewnie chodzi o shranz ale nie wazne ja tam jestem zadowolony

Komentarz pochodzi od Angie( ), 09.05.2009, o 20:43 (UTC):
frekwencja to raz, szczególnie nad ranem było pusto no i na początku. Co jeszcze muzyka pod koniec to już tragedia same speed itp. nie podoba mi się i jak można było zobaczyć większości. No i problemowi ludzie przez kilku musiałyśmy wyjść wcześniej niż planowałyśmy

Komentarz pochodzi od Wenus( ), 09.05.2009, o 14:39 (UTC):
Gorzej bylo pod wzgledem frekwencji - to wiem - cos jeszcze?

Komentarz pochodzi od Angie( ), 09.05.2009, o 11:20 (UTC):
z edycji na edycje coraz gorzej a już myślałam że będzie coraz lepiej.

Komentarz pochodzi od Arturek "Gife"( ), 28.04.2009, o 12:46 (UTC):
Stawiamy się

Komentarz pochodzi od Gekon( ), 27.04.2009, o 20:45 (UTC):
Świetnie!!! Impreza się rozwjia:) Może niedługo ten cykl popularnością dorówna np. poznańskiemu tresorowi;) Życzę powodzenia



Dodaj komentarz do tej strony:
Twoje imię:
Twój adres email:
Twoja wiadomość:

 
  Jesteś już 234021 odwiedzający ;)  
 
=> Chcesz darmową stronę ? Kliknij tutaj! <=